ביצוע סקרים – מאגר מוחות

by מאגר מוחות ניהול אתר
5 years ago
6617 Views

בין אם ברצונך לבחון רוחות חדשות הנושבות בשוק, להוביל לניצחון סוחף בבחירות או לברר את עמדותיהם של עובדים אודות ארגונם – ביצוע סקרים ע״י שימוש בשיטות מחקר כמותי ומחקר איכותני תספק בעבורך תובנות נוקבות, בעזרתן תוכל להדיע ולהשיג יעדים רצויים ופריצות דרך.

הזירות הרלוונטיות לביצוע סקרי דעת קהל הן בלתי נגמרות: פוליטית, עסקית, ציבורית, צרכנית, משפטית, תקשורתית, ארגונית, חוות דעת לבתי משפט ואקדמית.

ביצוע סקר דעת קהל מוצלח – כיצד זה נעשה?

ביצוע סקרי דעת קהל בנויים מכמה שלבים:

– הבנה וניתוח נכון של הלקוח ומטרות הסקר או המחקר.

– תכנון נכון של מערך המחקר לרבות הגדרת המתודולוגיה, קהלי היעד, שאלות המחקר והקפדה על ייצוגיות המדגם.

–  ביצוע הסקר על ידי סוקרים מיומנים, תוך הפעלת מנגנוני פיקוח ובקרה בסקרי שטח או טלפוניים, או באמצעות פאנל אינטרנטי.

–  ניתוח תוצאות בכלים מדעיים, באמצעות עיבודים סטטיסטיים וניתוחי קשרים וסיבתיות.

– הסקת מסקנות נכונות, וגיבוש המלצות ותובנות רלוונטיות ללקוח בהיבטים שיווקיים, ארגוניים או פוליטיים.


האם אתם ב”מאגר מוחות” מבצעים רק סקרים באינטרנט?

לא, אנו משלבים בין מגוון מתודות המאפשרות קבלת מסקנות והמלצות נכונות ומדוייקות:

> סקרים איכותניים וכמותיים
> איסוף נתונים (“קשים” אובייקטיביים לצד “רכים” סובייקטיביים)
> סקרים טלפוניים
> סקרי דואר
> סקרים אינטרנטיים מבוססי פאנל
> ראיונות עומק פנים-אל-פנים
> קבוצות מיקוד
> לקוחות סמויים
> ניתוחים משולבים (Conjoint Analysis).

סקרים באינטרנט

עולם האינטרנט הפך בשנים האחרונות למקור המוביל לסקרים באינטרנט מקצועיים אשר פונים בצורה ברורה ביותר לגולש ומבוססים על פאנל רחב היקף ומייצג של האוכלוסייה.

ישנם לא מעט סוגים של סקרים. הזירות הרלוונטיות לעריכת סקרי דעת קהל באינטרנט הן בחירות מקומיות , פוליטיקה ארצית, דפוסי צריכה, הרגלי בילוי, תרבות וספורט, דפוסי צריכת תקשורת .ועוד.

סקר מוצלח – כיצד זה נעשה?

אנו משלבים בין מגוון מתודות המאפשרות קבלת מסקנות והמלצות נכונות:

–  ביצוע סקרים איכותניים וכמותיים

– איסוף נתונים (“קשים” אובייקטיביים לצד “רכים” סובייקטיביים)

–  סקרים טלפוניים

–  סקרי דואר

–  סקרים באינטרנט מבוססי פאנל

–  ראיונות עומק פנים-אל-פנים

–  קבוצות מיקוד

–  לקוחות סמויים

–  ניתוחים משולבים (Conjoint Analysis).

ביצוע סקרי דעת קהל ע״י ב”מאגר מוחות”, נעשים באופן אובייקטיבי, ללא הטיות, ומסייעים ללקוחותינו לקבל החלטות על בסיס תובנות אמיתיות ומדויקות, תוך צמצום הסיכונים ואי-הודאות.

אם גם אתה מחפש כיצד לראות את התמונה הרחבה אבל לא לזנוח את הפרטים הקטנים, מכון מחקר שילך עמך יד ביד ויסייע לך לפרוץ קדימה, חברה שתנצח גם את הטעות הסטטיסטית, המומחים שלנו במאגר מוחות מחכים לשמוע ממך עוד היום.
כל מה שצריך לעשות זה לחייג אלינו ל 03-5726000 או ליצור קשר באמצעות האתר